Priporočamo:

Poenostavitev eDavkov za zakonite zastopnike podjetij

V eDavkih je na voljo nova funkcionalnost, ki odpravlja administrativne ovire. Namenjena je zakonitim zastopnikom poslovnih subjektov. Tem je po novem kot fizičnim osebam omogočen sistemski dostop do profila poslovnega subjekta, ki ga zastopajo kot zakoniti zastopniki. To pomeni, da je oddajanje obrazcev, eVročanje dokumentov in vpogled v podatke poslovnega subjekta omogočeno tudi zakonitim zastopnikom, ki vstopajo v portal z uporabo svoje davčne številke in gesla.

Fizična oseba, ki ima v davčnem registru pri poslovnem subjektu status osebe, ki jo obravnavamo na podlagi zakonodaje kot odgovorno osebo poslovnega subjekta (v nadaljevanju zakoniti zastopnik), ima v portalu eDavki avtomatično dostop do profila tega poslovnega subjekta. To pomeni, da ne potrebuje pooblastil za delo znotraj portala eDavki, ker ji sistemsko omogočimo delo za ta poslovni subjekt.

Če zakoniti zastopnik vstopi v portal eDavki z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila za zaposlenega, ima vse pravice za delo z obrazci za svoj poslovni subjekt (funkcionalnost v uporabi že vrsto let).

Če zakoniti zastopnik vstopi v portal eDavki s kvalificiranim digitalnim potrdilom, izdanim na fizično osebo ali z uporabniškim računom (torej vstopi kot fizična oseba), mu z novo funkcionalnostjo sistemsko omogočimo delo za ta poslovni subjekt. Z drugimi besedami to pomeni, da bodo imeli v portalu eDavki vsi zakoniti zastopniki avtomatično (brez dodatnih pooblastil) dostop do profila svojega poslovnega subjekta oziroma do profilov vseh svojih poslovnih subjektov, za katere imamo v davčnem registru zabeležen enega od statusov, ki pripada zakonitemu zastopniku.

Vir: FURS

 

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • "Z vami smo že celih 23 let, to je od začetka delovanja našega podjetja.
    Kljub mnogim "mamljivim" ponudbam, vaših konkurenčnih podjetij, nismo zamenjali računovodskega servisa,
    ker vaše podjetje ni samo to, ampak ste poleg strokovnosti, ažurnosti in natančnosti, tudi svetovalci v pomembnih
    odločitvah".
    Stojan Golobič, Golobič d.o.o. Arhiv >